zondag 17 februari 2008

Quest59 naar nieuwe eigenaar

Mijn advertentie op ligfietsplaza heeft veel reacties uitgelokt. De Quest is en blijft toch de meest populaire velomobiel onder zijn soortgenoten.
De eerste belangstellende heeft na de testrit van afgelopen zaterdag nummer 59 overgenomen.

Vanmorgen is Quest59 gewisseld van eigenaar.
Uitgenodigd door de zon ben ik zo’n 20 km meegefietst om de nieuwe berijder op koers te helpen en om rustig afscheid te kunnen nemen van mijn trouwe gele vriend.
Met een laatste foto en blik op de Quest denk ik terug aan vele aangename en onvergetelijke kilometers.


Komende weken ben ik aangewezen op de Fujin en wacht ik in spanning op de levering van mijn nieuwe Quest. Met inmiddels positie 6 op de Velomobielranglijst zal het wachten nu echter niet lang meer duren.

Geen opmerkingen: