zondag 13 april 2008

Rondje langs De Haar

Vandaag een rit met bijzondere missie. Ik heb bedacht een tocht te rijden ter voorbereiding op de volgende toertocht van Liever Liggend. Om kwart over tien rij ik van huis en zet eerst koers naar de Waag. Op de Markt reset ik de GSP, zodat het startpunt van de track op die locatie wordt opgeslagen. Na enige voorstudie heb ik een route bedacht over Papekop, naar Woerden, langs De Haar en via Woerdense Verlaat en Meije naar Zwammerdam, om door de Reeuwijkse Polder terug te koersen naar Gouda. Onderweg markeer ik de mogelijke koffiestops bij Kort Jak en in de Meije. Om één uur ben ik weer thuis. De route is in totaal 70 km geworden en lijkt me een leuke rit voor Liever Liggend.
De volgende toertocht is op 1 mei. Petra en ik liggen dan ergens rond het IJselmeer, maar ik zal mijn voorstel eind april rondmailen, zodat de andere Goudse liggers er van kunnen genieten.

Geen opmerkingen: