zaterdag 12 januari 2008

Reacties op “GEZOCHT: NSCR-rijders”

Het openstellen van mijn blogspot en plaatsen van een oproep op ligfietsplaza heeft al het nodige in ligfietswereld losgeweekt.

Een eerste aardige en spontane reactie op mijn oproep ontving ik van Herbert (D), de vorige berijder van mijn huidige Quest:

“Hallo Ruud, deze "Tocht" is top.Veel success. Herbert Duitsland. Ex Questrider Nr. 59".

Een eerste aanmelding voor de tocht werd ingezonden door Andreas (D):
“ Ik :), ---, Ok heb enige fietsreizen gedaan, de langste van San Francisco naar New Hampshire. Verslagen van mijne fietsreizen hier: http://www.liegerad-fernweh.de/reise/ Groet Andreas - Quest 213”.


Andreas heeft bovendien een hele discussie ontketend op het Duitse forum. Hier wordt zelf geopperd de veerdiensten over te slaan en de Quest zeewaardig te maken.

Reacties van Nederlandse Quest-rijders blijven tot nu toe uit, maar de zeer door mij gewaardeerde melding op de hoofdpagina van ligfietsplaza (dank jullie wel plaza-beheerders !)brengt hier misschien verandering in. Hopelijk volgen nog meer leuke reacties en aanmeldingen.

(Zie ook berichten 6 januari en eerder)

Geen opmerkingen: